ISO 10002 standard – Upravljanje kvalitetom – Zadovoljstvo kupca – Upute za postupanje s prigovorima u organizaciji

Danas kupci očekuju sve više od usluge koju pružate. I vaši konkurenti se više trude da ispune ova očekivanja. Da bi vam pomogao da upravljate prigovorima kupaca i da održite zadovoljstvo kupaca na zavidnom nivou, ISO je razvio ISO 10002 standard, proces upravljanja kvalitetom posebno prilagođen za rješavanje žalbi od strane klijenata.

Šta je ISO 10002 standard?

ISO 10002 standard je proces za rješavanje prigovora koji je razvila Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO) 2004. godine. Dostupan je za organizacije svih veličina i svih sektora, certifikacija podržava kompanije u upravljanju žalbama kako bi zadržali zadovoljstvo kupaca i zadržali visok nivo kvaliteta svog proizvoda.  Cilj ovog standarda je stvoriti samopouzdanje i povećati zadržavanje kupaca pomažući u pravilnom rješavanju žalbi i iskorištavanjem mogućnosti učenja.

Kome je implementacija i certifikacija ISO 10002 standarda namjenjena?

Usklađenost sa “Smjernicama za postupanje s žalbama  u organizacijama”, kako je opisano u ISO 10002 standardu, temelji se na činjenici da se podnosiocu žalbi  pruži  otvoren i transparentan pristup procesu rješavanja žalbi . Korištenje smjernica podržava organizacije u:

  • rješavanje ovih problema i mogućnost obrade žalbi i na zadovoljstvo podnosioca  žalbe i organizacije na način koji je dosljedan  i doprinosi rješavanju problema;

  • identifikacija  trendova kako bi se uklonili osnovni uzroci žalbi  i poboljšalo poslovanje organizacije;

  • razjašnjavanje žalbi na način usmjeren na kupca i u radu na otklanjanju neuspješnih poteza organizacije i kulture nepoštovanja;

Prednosti implementacije i certifikacije ISO 10002 standarda u BiH­?

Usklađenost sa “Smjernicama za postupanje s žalbama  u organizacijama”, kako je opisano u ISO 10002 standardu, temelji se na činjenici da se podnosiocu žalbi  pruži  otvoren i transparentan pristup procesu rješavanja žalbi . Korištenje smjernica podržava organizacije u:

ZAŠTO ODABRATI BQC DOO?

Šta možete očekivati od tima BQC

  • Auditori sa bogatim iskustvom i stručnjaci sa jakim tehničkim znanjem certifikovani od strane američkog tijela Exemplar Global – lidera u svijetu iz oblasti personalne certifikacije

  • Uvidi u poslovanje vaše kompanije koji donose dodatne vrijednosti

  • Međunarodno priznati certifikati

  • Stručnost i akreditacije za sve relevantne standarde

  • Puna podrška naših specijalista – regionalno, nacionalno i međunarodno

  • Pojedinačne ponude sa fleksibilnim uslovima ugovora i bez skrivenih troškova

PODRŽAVAMO VAS U POSTIZANJU DUGOROČNIH CILJEVA!

Imate li pitanja?  Mi smo tu za Vas.