
ISO 10002 standard – Upravljanje kvalitetom – Zadovoljstvo kupca – Upute za postupanje s prigovorima u organizaciji
Danas kupci očekuju sve više od usluge koju pružate. I vaši konkurenti se više trude da ispune ova očekivanja. Da bi vam pomogao da upravljate prigovorima kupaca i da održite zadovoljstvo kupaca na zavidnom nivou, ISO je razvio ISO 10002 standard, proces upravljanja kvalitetom posebno prilagođen za rješavanje žalbi od strane klijenata.
Šta je ISO 10002 standard?
ISO 10002 standard je proces za rješavanje prigovora koji je razvila Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO) 2004. godine. Dostupan je za organizacije svih veličina i svih sektora, certifikacija podržava kompanije u upravljanju žalbama kako bi zadržali zadovoljstvo kupaca i zadržali visok nivo kvaliteta svog proizvoda. Cilj ovog standarda je stvoriti samopouzdanje i povećati zadržavanje kupaca pomažući u pravilnom rješavanju žalbi i iskorištavanjem mogućnosti učenja.
Kome je implementacija i certifikacija ISO 10002 standarda namjenjena?
Usklađenost sa “Smjernicama za postupanje s žalbama u organizacijama”, kako je opisano u ISO 10002 standardu, temelji se na činjenici da se podnosiocu žalbi pruži otvoren i transparentan pristup procesu rješavanja žalbi . Korištenje smjernica podržava organizacije u:
Prednosti implementacije i certifikacije ISO 10002 standarda u BiH?
Usklađenost sa “Smjernicama za postupanje s žalbama u organizacijama”, kako je opisano u ISO 10002 standardu, temelji se na činjenici da se podnosiocu žalbi pruži otvoren i transparentan pristup procesu rješavanja žalbi . Korištenje smjernica podržava organizacije u:
ZAŠTO ODABRATI BQC DOO?
Šta možete očekivati od tima BQC
PODRŽAVAMO VAS U POSTIZANJU DUGOROČNIH CILJEVA!
Imate li pitanja? Mi smo tu za Vas.